Back to Top
Τηλ. επικοινωνίας : 22210.62743 | Email: el.politias@cyta.gr
Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016




Φίλοι όλης της Ελλάδος
Καταθέστε την καταγγελία αυτή στις αρμόδιες αρχές που αναφέρω, αλλάζοντας μόνο τα στοιχεία σας (όνομα, αριθμός παροχής και καταναλωθέντα κυβικά μέτρα νερού). 
Με τον ίδιο τρόπο κλέβουν όλες οι Εταιρείες Νερού σε όλη την Ελλάδα. 


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Του Δημητρίου  Αντωνίου του Γεωργίου (και της Ελένης), PhD, FRCS
Γενικού Χειρουργού
Ημερομηνία Γέννησης: 18-04-1954, στις Λιβανάτες Λοκρίδος
Κατ. Χαλκίδος, οδός Δημ. Βώκου 6, ΤΚ. 34100
ΑΔΤ: ΑΙ 986650/ΤΑ Χαλκίδος
τηλ. 22210-62743, 695-3012255, el.politias@cyta.gr

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ:

Περιφέρειας Κεντρικής Ελλάδος, Περιφερειακή Ενότητα Ευβοίας
Οικονομική Επιτροπή και Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας και Διαφάνειας
Λεωφ. Χαινά 93, Χαλκίδα ΤΚ 34132
Και Υψηλάντη 1, Λαμία ΤΚ 35132

Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

ΣΔΟΕ: Πειραιώς 207 & Αλκίφρονος 92, 11853 Αθήνα
info@sdoe.gr ,

ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Στοιχεία επικοινωνίας:
Λ. Συγγρού 60  -  Τ.Κ.: 11742
τηλ.: 213 215 8800, Φαξ: 213 215 8809

Υπουργείου Οικονομικών
Κ. Σερβίας 10,  105 62  Αθήνα

Ευρωπαικής Επιτροπής
Βασ. Σοφίας, 2, Αθήνα

ΚΑΤΑ

Της
Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης κι Αποχέτευσης Χαλκίδος «ΑΡΕΘΟΥΣΑ» ( ΔΕΥΑΧ), Νεοφύτου 69 Χαλκίδα ΤΚ 34132
Και
Κατά Παντός Υπευθύνου

Θέμα: Παράνομες και Καταχρηστικές Χρεώσεις και Κρυφίες «Επιδοτήσεις»  της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης κι Αποχέτευσης Χαλκίδος «ΑΡΕΘΟΥΣΑ» ( ΔΕΥΑΧ). Διάπραξη σωρείας κακουργηματικών πράξεων κατά των πολιτών-καταναλωτών.

Αξιότιμοι Κοι

Είμαι κάτοικος και ιδιοκτήτης οικίας 114 τ.μ. στην Χαλκίδα, επί της οδού Δημ. Βώκου 6, στην οποία κατοικώ μόνιμα από το 1995.
Στο διάστημα αυτό είμαι ιδιοκτήτης και χρήστης της παροχής ύδρευσης από την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης κι Αποχέτευσης Χαλκίδος «ΑΡΕΘΟΥΣΑ» (εφεξής ΔΕΥΑΧ) με Κωδικό Α/Α 02/27-0235-050, με Αριθμό Υδρομέτρου ΑΕ-042839 και Α/Α Λογαριασμού 366630.
Πρόσφατα όμως διαπίστωσα ότι στους δίμηνους χρεωστικούς λογαριασμούς που μας στέλνει η ΔΕΥΑΧ και που με συνέπεια φυσικά πληρώνω όλα αυτά τα χρόνια, με χρεώνει-κι όπως διαπίστωσα κι όλους τους λοιπούς πολίτες του Δήμου Χαλκιδέων-με (κατά την έλλογη κρίση μου) παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις,  όπως προκύπτει από τους λογαριασμούς της, ένα δείγμα των οποίων σας καταθέτω, ήτοι χρεώνει τα εξής στον ενδεικτικό αρ. λογαριασμού 674500  της περιόδου κατανάλωσης από 10-02-2016 μέχρι και 09-04-2016 (αλλά το ίδιο ισχύει και για όλους τους προηγούμενους κι επόμενους):

«Ελάχιστη Κατανάλωση»:
10 κυβικά μέτρα. Κόστος  7.79 ευρώ , ήτοι 0.8 ευρώ το κυβικό μέτρο (κ.μ.) νερού, συν ΦΠΑ 23% ! (αναφέρεται ως  «ΦΠΑ Τελών»), 1,19 ευρώ.
(Πραγματική» Κατανάλωση: 8 κυβικά μέτρα (κ.μ.) νερού Χ 0,36 = 2.88 ευρώ , συν ΦΠΑ 13% (αναφέρεται ως «ΦΠΑ Νερού»), 1,39 ευρώ.
Στην συνέχεις οι παραπάνω δύο χρεώσεις ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ και μαζί με τις πολυάριθμες και «σκοτεινές» (ανεξέλεγκτες) Λοιπές χρεώσεις, καταλήγουν σε ένα

Σύνολο: 75 ευρώ (μείον τις «προηγούμενες οφειλές 28.50 ευρώ), καθαρή χρέωση 75-28= 47 ευρώ.

Από τα παραπάνω προκύπτει η απάτη που διαπράττει η ΔΕΥΑΧ κατά όλων των πολιτών (χωρίς την συναίνεσή και γνώση των), όλα αυτά τα χρόνια και εναντίον μου τα 20 τελευταία χρόνια και η οποία συνίσταται στο εξής:

H έννοια της «Ελάχιστης Κατανάλωσης» (ίση με 10 κ.μ. νερού= 7.79 ευρώ),  στην νομική, οικονομική, μαθηματική επιστήμη και το εμπόριο σημαίνει αθροιστικά και συμπληρωματικά (αναγκαστική σύζευξη) τα παρακάτω α και β:

α) ότι εάν κάποιος πολίτης καταναλώσει («πραγματική κατανάλωση») το δίμηνο λιγότερα κυβικά μέτρα νερού (κ.μ.) από την «ελάχιστη κατανάλωση» (λιγότερα από τα 10 κυβικά μέτρα (κ.μ.) νερού), θα πληρώσει τελικά την «ελάχιστη κατανάλωση». Ήτοι,  παρόλο που  εγώ κατανάλωσα 8 κ.μ. νερού,  τελικά θα πληρώσω για 10 κ.μ. νερού.

β) εάν κάποιος πολίτης καταναλώσει («πραγματική κατανάλωση») περισσότερα κ.μ. νερού από την «ελάχιστη κατανάλωση», θα πληρώσει ΜΟΝΟ τα κυβικά μέτρα που κατανάλωσε, ήτοι μόνο την «πραγματική κατανάλωσή» του.  Π.χ. εάν κάποιος καταναλώσει πραγματικά 12 κ.μ. νερού, θα πληρώσει μόνο τα 12 κ.μ. νερού (όχι όμως και (συν) την «ελάχιστη κατανάλωση» μαζί !).  

γ) για τους παραπάνω λόγους  α και β- κι αν δεχτούμε ότι η επιβολή της «ελάχιστης κατανάλωσης» είναι κατ` αρχήν νόμιμη, πράγμα που αμφιβάλλω (β. παρακάτω)- προκύπτει ότι ο καταναλωτής ΠΟΤΕ δεν πρέπει να πληρώσει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ και την «ελάχιστη κατανάλωση» σύν την «πραγματική κατανάλωσή» του.  

Κι όμως η ΔΕΥΧ, καταχρώμενη την δεσπόζουσα μονοπωλειακή της θέση στην παροχή νερού και χωρίς την ρητή ή προφορική μου έγκριση (και γνώση!, με τρόπο, μονομερή, αυθαίρετο,  καταχρηστικό, απατηλό κι εκβιάζοντάς με (και προφανώς κι όλους τους πολίτες) με διακοπή της παροχής νερού, μας αναγκάζει να πληρώσουμε αθροιστικά και την «πραγματική κατανάλωση» ! και την  «ελάχιστη» μαζί και στις δύο πιθανές περιπτώσεις, ήτοι και στην περίπτωση που η «πραγματική κατανάλωση» είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την «ελάχιστη κατανάλωση» (όπως φαίνεται και στον αρ. 366630 λογαριασμό μου της περιόδου κατανάλωσης από 10-04-2015 μέχρι 09-06-2015,  που επίσης σας καταθέτω). 

Εκτός των εγκλημάτων που διαπράττονται από την ΔΕΥΑΧ με τον παραπάνω τρόπο, η κατ` αρχή επιβολή της χρέωσης της «ελάχιστης κατανάλωσης»  αυτής καθαυτής, είναι επίσης παράνομη, διότι με τον τρόπο αυτό, ζητείται από τους πολίτες κι αναγκαστικά εισπράττεται από την ΔΕΥΑΧ,  τίμημα για ένα προιόν που ΔΕΝ καταναλίσκεται !
Δηλαδή ένας πολίτης που έχει «πραγματική κατανάλωση» 0 (μηδέν) κ.μ. νερού, θα πληρώσει αναγκαστικά –κι οριζόντια ! με άλλους – 7.79 ευρώ, για «ελάχιστη κατανάλωση» 10 κμ. Νερού, ήτοι μια αύξηση «απείρου ποσοστού» !, στην κυριολεξία σύμφωνα με τα βασικά μαθηματικά.

Είναι ωσάν να με χρεώνει το Super Market και να απαιτεί να πληρώσω για προιόντα που δεν αγόρασα !

Είναι επίσης ωσάν να πληρώνει κάποιος πάγια τέλη κυκλοφορίας –για τους δρόμους εκτός των «εθνικών οδών»- για την κυκλοφορία του στους επαρχιακούς και γεωργικούς δρόμου και  να πληρώνει ταυτόχρονα και για δεύτερη φορά και για την χρήση των δρόμων αυτών ανά χιλιόμετρο !

‘Η ωσάν να πληρώνει κάποιος τις πάγιες εισφορές του για την ασφάλιση υγείας στον Ταμείο του και να αναγκάζεται να πληρώνει και για δεύτερη φορά για τις υπηρεσίες που θα λάβει από το ΕΣΥ,  σε περίπτωση πραγματικής ασθένειας και νοσηλείας του («κατανάλωση υγείας»).

Με άλλα λόγια, η «ελάχιστη κατανάλωση» επιβάλλεται ως ένα μόνιμο «τέλος»,  ήτοι ως ένας «έμμεσος» μόνιμος φόρος υπέρ της ΔΕΥΑΧ (εταιρείας ΟΤΑ), επί μιας ανύπαρκτης καταναλωτικής βάσης (ακατανάλωτο νερό!) και μάλιστα και χωρίς τυπικό νόμο ! κι ακόμα και χωρίς την ρητή ή προφορική μου έγκριση (και γνώση)! ως καταναλωτού, με τρόπο που συνιστά μια άμεση και παράνομη «επιδότηση» της ΔΕΥΑΧ από τους ανυποψίαστους καταναλωτές ! (βλ. και παρακάτω).
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι επειδή η «ελάχιστη κατανάλωση» χρεώνεται αναγκαστικά «εκτός (ανεξάρτητα από την) και αθροιστικά επί της πραγματικής κατανάλωσης», η επιβολή επ` αυτής και ΦΠΑ 23% !, συνιστά ΔΙΠΛΗ ΚΛΟΠΗ.

Συνεπώς, ο τρόπος που γίνεται η χρέωση και η αναγκαστική είσπραξη της «ελάχιστης κατανάλωσης» αυτής καθαυτής- εκτός των εγκλημάτων που προανέφερα- συνιστά και διπλή κλοπή ! κατά συρροή και κατ` εξακολούθηση και κατ` επάγγελμα. Και με τον τρόπο αυτό η ΔΕΥΑΧ κερδίζει επάξια το έπαθλο  της παγκόσμιας πρωτοτυπίας –και παρανομίας- στην επιβολή ενός τέτοιου μοναδικού «φόρου» ! (βλ. και παρακάτω).
Και το θέμα γίνεται ακόμα βαρύτερο ποινικά, όταν η ΔΕΥΑΧ τολμάει να επιβάλλει επί της «ελάχιστης κατανάλωσης» (που όπως είπα ΔΕΝ καταναλίσκεται) ΦΠΑ 23%, ήτοι κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες μεγαλύτερο  από την «πραγματική κατανάλωση» που χρεώνεται με 13% (ως δημόσιου αγαθού !).

Και δεν τελειώνουμε εδώ. Η ΔΕΥΑΧ χρεώνει το κάθε κυβικό μέτρο της «ελάχιστης κατανάλωσης»  (που δεν καταναλίσκεται) με 0.8 ευρώ, ήτοι πολύ ακριβότερα από τα 0.36 ευρώ που χρεώνει την «πραγματική κατανάλωση» !
Και το πράγμα γίνεται ανατριχιαστικό, μετά την παρακάτω συνομιλία μου που είχα με την Δ/ντρια της Δ/νσης Οικονομικού της ΔΕΥΑΧ κας Ζαχαρού στο γραφείο της την 18-04-2016, περίπου στις 11 π.μ.:
 Κατ` αρχήν της είπα ότι «ότι μου πείτε θα το χρησιμοποιήσω ενώπιον των δικαστηρίων και θα έχετε προσωπική ευθύνη γι αυτά που θα μου πείτε». Και η Κα Δ/ντρα απαντώντας στις ερωτήσεις μου είπε:

1)    «Η ελάχιστη κατανάλωση είναι «πάγιο» («τέλος») (*) ! και στην συνέχεια μετά από τις αντιρρήσεις μου ότι αυτό δεν προκύπτει –και δεν νομιμοποιείται σε κάθε περίπτωση-από πουθενά, μου είπε:

(*) όπως αναφέρεται και στο «ΦΠΑ τελών» 23% επ` αυτής

2 2) «Η Ελάχιστη κατανάλωση δεν προκύπτει από κανέναν νόμο, αλλά εντάσσεται στην τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΧ» !
Και στην συνέχεια, σε πλήρη σύγχιση κι ένοχη αμηχανία η Δ/ντρια μου είπε: «η ελάχιστη κατανάλωση τιμολογείται ανά κυβικό μέτρο νερού, αλλά πολύ φθηνότερα από την πραγματική κατανάλωση» !, ενώ η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη, όπως απέδειξα παραπάνω, δηλ. η «ελάχιστη κατανάλωση» ανά κ.μ. νερού κοστίζει υπερδιπλάσια ! της «πραγματικής κατανάλωσης»! (και θα το επαναλάβω και πάλι, η «ελάχιστη κατανάλωση» χρεώνεται «εκτός (ανεξάρτητα) κι επιπλέον της  πραγματικής κατανάλωσης».

Αξιότιμοι Κοι
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι  η επιβολή και χρέωση της «ελάχιστης κατανάλωσης» είναι ΔΙΠΛΑ παράνομη, αυθαίρετη, μονομερής, χωρίς την συναίνεσή μου  και καταχρηστική, διότι αφενός επιβάλλεται επί ενός αγαθού που δεν καταναλώνεται, ενώ το ίδιο αγαθό χρεώνεται ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ αφετέρου,  ήτοι και για την χρήση του (ως «πραγματική κατανάλωση») και για την μη-χρήση του  (ως «ελάχιστη κατανάλωση»), η τελευταία επιβαρυνομένη μάλιστα και με ΦΠΑ 23%.
Ο απατηλός ισχυρισμός της Δ/ντριας Οικονομικού σε εμένα, αλλά κι ενός υπαλλήλου στον Ταμείο σε πολίτες που ζητούσαν ενώπιόν μου και μετά από παρώτρυνσή μου εξηγήσεις, ότι δήθεν η «ελάχιστη κατανάλωση» είναι «Πάγιο» («Τέλος») στερείται κάθε λογικής, οικονομικής και νομικής βάσης κι είναι ενδεικτικό ότι η ΔΕΥΑΧ  έχει πλήρη επίγνωση του παράνομου χαρακτήρα της χρέωσης αυτής και προσπαθεί να την δικαιολογήσει εξαπατώντας τους πολίτες. Τούτοι διότι:

Στις επιχειρήσεις-εταιρείες «κοινής ωφέλειας» ΟΤΑ, όπως  η ΔΕΥΑΧ κι σ` όλες τις λοιπές  ΔΕΚΟ, όπως η ΔΕΗ Α.Ε., που λειτουργούν οικονομικά σύμφωνα με τις αρχές του «Ιδιωτικού Δικαίου» (με την έννοια ότι απαγορεύεται η μόνιμη κάλυψη των ελλειμμάτων των με την «επιδότησή» των είτε από το Δημόσιο είτε με οποιαδήποτε άλλο τρόπο, όπως π.χ. με την «εκτός κατανάλωσης» «ελάχιστη κατανάλωση»- βλ. αμέσως παρακάτω) κι είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο,  όλα τα έξοδα, συντήρησης, επένδυσης και εν γένει της λειτουργίας των, αντανακλώνται κι απορροφώνται στην τιμή πώλησης-κατανάλωσης του προιόντος των!, απαγορευμένης κάθε μορφής «επιδότησής» των (βλ.παραπάνω) είτε απ` ευθείας από το Δημόσιο, είτε με την μορφή χρέωσης των καταναλωτών δια «παγίων», «τελών», «ελάχιστης κατανάλωσης» κλπ., τα οποία χρεώνονται στους καταναλωτές «εκτός της πώλησης- κατανάλωσης» των προιόντων  των (αυτό συνιστά άμεση  «επιδότησή» των) και μάλιστα και χωρίς την συναίνεσή των και- το σημαντικότερο- χωρίς την ύπαρξη σχετικού τυπικού νόμου (όπως συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση της ΔΕΥΑΧ), διότι με τον τρόπο αυτό παραβιάζονται κατάφωρα οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς και του ελεύθερου ανταγωνισμού της Ευρωπαικής Ένωσης και διαπράττονται και σωρεία εγκλημάτων του ΠΚ. Και σε κάθε περίπτωση, η επιβολή εις βάρος των καταναλωτών τέτοιας «επιδότησής» των επιχειρήσεων ΟΤΑ και ΔΕΚΟ (με την επίκληση του «κοινωφελούς» των έργου) πρέπει να έχει πρώτα την έγκριση της Ευρωπαικής Επιτροπής Ελεύθερου Εμπορίου και Δημοσιονομικού Ελέγχου και να έχει εκδοθεί και ο σχετικός τυπικός νόμος, προυποθέσεις που φυσικά δεν πληρούνται στην παρούσα περίπτωση της «ελάχιστης κατανάλωσης» της ΔΕΥΑΧ.    

Επιπλέον δε, η από το Δημόσιο αναγκαστική χρέωση «τελών», «παγίων», «έκτακτης εισφοράς», π.χ. επί των ιδιωτών-καταναλωτών όπως τα  «τέλη κυκλοφορίας», «φόρος επί των τραπεζικών συναλλαγών», «επί των στηλών του ΠΡΟΠΟ», «επί της κινητής τηλεφωνίας»  κλπ, γίνονται πάντα και μόνο  δια σχετικών νόμων και υπέρ του Δημοσιονομικού Συμφέροντος  (ήτοι για λόγους Δημοσιονομικού Συμφέροντος κι όχι για λόγους συμφέροντος της ιδιωτικής ή της κοινωφελούς εταιρείας, βλ. και την παραπάνω τελευταία παράγραφο) (*) κι είναι κατά κανόνα συνδεδεμένες με την πραγματική κατανάλωση (κι όχι με την μη-κατανάλωση) των προιόντων ή υπηρεσιών των,  προυποθέσεις βέβαια που εξ` ορισμού ούτε ισχύουν, ούτε θα μπορούσαν να ισχύσουν για την «ελάχιστη κατανάλωση» της ΔΕΥΑΧ, η οποία ούτε το Δημοσιονομικό  Συμφέρον εξυπηρετεί,  ούτε σχετικός τυπικός νόμους υπάρχει (κι επικουρικά, δεν υπάρχει ούτε καν ρητή η προφορική μου συναίνεση), κι αμφιβάλλω κι αν υπάρχει και κάποια τυπική απόφαση του ΔΣ αυτής !.

(*) αν και πολλοί εξ` αυτών των νόμων έχουν ήδη κριθεί ως «Αντισυνταγματικοί» από τα τακτικά δικαστήρια και το ΣτΕ.

[σημ.: οι ιδιωτικές εταιρείες μπορούν να χρεώνουν στους πελάτες-καταναλωτές των π.χ. «πάγια τέλη τηλεφωνικής σύνδεσης» (αντιστοιχεί στην «ελάχιστη κατανάλωση» της ΔΕΥΑΧ), αλλά αυτό γίνεται με τρόπο νόμιμο, ήτοι με την έγγραφη συναίνεση-σύμβαση του καταναλωτή και –το σπουδαιότερο- με τρόπο ακριβώς αντίθετο απ` αυτόν της χρέωσης της «ελάχιστης κατανάλωσης» από την ΔΕΥΑΧ!. Και τούτο διότι οι ιδιωτικές εταιρείες ΔΕΝ προβαίνουν σε ΔΙΠΛΕΣ χρεώσεις και του «παγίου» («ελάχιστης κατανάλωσης») και -αθροιστικά - και ΟΛΗΣ της «πραγματικής κατανάλωσης» !].  

Προσθέτω επίσης ότι κι επί της ουσίας, η αναγκαστική χρέωση της «ελάχιστης κατανάλωσης» ΔΕΝ δικαιολογείται σε καμία περίπτωση (ως δήθεν «τέλος συντήρησης» του δικτύου νερού κι αποχέτευσης» κλπ) , διότι σε όλους τους διμηνιαίους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΧ χρεωνόμαστε μόνιμα με «Τέλος Αποχέτευσης» (συν ΦΠΑ 23%) και με «Ειδικό Τέλος (για νέα έργα)» (συν ΦΠΑ 23%), για την Συντήρηση και χρήση και βελτίωση του δικτύου Αποχέτευσης και Ύδρευσης.  

Επίσης. επειδή οι εισπράξεις της ΔΕΥΑΧ δια της παράνομης χρέωσης και είσπραξης της «ελάχιστης καταβολής» από χιλιάδες πολιτών, καταχωρείται στα λογιστικά της βιβλία και (φαντάζομαι, αν και θα πρέπει να ελεγχθεί) φορολογείται, «νομιμοποιείται» φαινομενικά, παρόλο που είναι προιόν αξιόποινων-εγκληματικών πράξεων. Γι αυτό θα πρέπει να ελεγχθεί αρμοδίως εάν η ΔΕΥΑΧ προβαίνει δια του τρόπου αυτού, σε «Νομιμοποίηση Εσόδων από Εγκληματικές Ενέργειες» («ξέπλυμα»).

Αφήνω τελευταίο-για να τονίσω την σπουδαιότητά του- και το γεγονός  της Αντισυνταγματικότητας, της Αντικοινωνικότητας και της Ανηθικότητας της αναγκαστικής χρέωσης της «ελάχιστης κατανάλωσης», η οποία επιβάλλεται επί των μικροκαταναλωτών (που καταναλώνουν κάτω από 10 κ.μ. νερού και που είναι κατά κανόνα οι φτωχότεροι), ενώ δεν επιβάλλεται στους μεγαλοκαταναλωτές (που είναι κατά κανόνα και οι πλουσιότεροι), δημιουργώντας έτσι συνθήκες δυσμενούς άνισης αντιμετώπισης και δίωξης, των φτωχοτέρων !, έναντι των πλουσιοτέρων. Κι έτσι, η ΔΕΥΑΧ ακυρώνει απόλυτα τον καταστατικό της ρόλο ως Δημοσίας Υπηρεσίας που διαχειρίζεται το ύψιστο υλικό αγαθό του ανθρώπου και το προιόν που αυτή διαχειρίζεται, ήτοι το νερό, χάνει κι αυτό την ιδιότητά του ως του βασικότερου κι υψίστου υλικού ανθρωπίνου αγαθού, σε βαθμό που όποιος του το στερεί, ή καθιστά δύσκολη την κατανάλωσή του,  να κατηγορείται για βασανισμό και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων !

Τέλος θέλω να σας ενημερώσω ότι καμία άλλη ΔΕΚΟ (π.χ. ΔΕΗ) δεν χρεώνει τέτοια «ελάχιστη κατανάλωση», ούτε άλλη Δημόσια Επιχείρηση στην Ελλάδα, από όσες μπόρεσα να έχω πληροφορίες.

Για τους παραπάνω λόγους

ΖΗΤΩ αθροιστικά:

1 1)  Να ζητήσετε από  την ΔΕΥΑΧ  να μου επιστρέψει όλα τα ποσά που μου έχει χρεώσει και εισπράξει αχρεωστήτως, παράνομα και καταχρηστικά ως «ελάχιστες καταναλώσεις», από το 1996 μέχρι σήμερα (21-04-2016),  με τον νόμιμο τόκο ή να τις συμψηφίσει με τις μελλοντικές μου υποχρεώσεις πραγματικής κατανάλωσης.
  2) 0    Να ζητήσετε από  την ΔΕΥΑΧ να επιστρέψει-συμψηφίσει τις παραπάνω παράνομες και καταχρηστικές χρεώσεις και ποσά σε όλους τους πολίτες της Χαλκίδας.
3)    Εάν δεν κάνει το ένα, ή το άλλο εκ των παραπάνω, να παραπέμψετε την υπόθεση στον Εισαγγελέα για ασκηθούν ποινικές διώξεις εναντίον των υπευθύνων και υπαιτίων για Απάτη, Κλοπή κι Εκβίαση,  σε βαθμό κακουργήματος, κατά συρροή και κατ` εξακολούθηση και κατ` επάγγελμα (σύμφωνα με όσα ανέφερα κι ανέλυσα παραπάνω).

6) Να διατάξετε την ΔΕΥΑΧ να μην μου διακόψει την παροχή τους νερού μέχρι τον συμψηφισμό της παραπάνω διαφοράς μας ή μέχρι την οριστική διευθέτησή της. Το ίδιο να κάνει και για τους άλλους πολίτες της Χαλκίδος τους οποίους θα ενημερώσω.

4 4)   Η Ευρωπαική Επιτροπή να επέμβει άμεσα για την αποκατάσταση της νομιμότητας κι εναρμόνισης με τους Ευρωπαικούς Κανόνες Ελεύθερου Εμπορίου κι Ανταγωνισμού.

5 5)    Να με ενημερώσετε άμεσα για τις ενέργειές  σας, ώστε να απευθυνθώ εγώ στον εισαγγελέα, εάν εσείς δεν το κάνετε.  

Στοιχεία: 1) Αντίγραφο της με αρ.πρωτ. 1993/18-04-2016 αίτησής μου στην ΔΕΥΑΧ.
                 2) Αντίγραφα 5 λογαριασμών μου.
 Χαλκίδα 20-04-2016                    Ο Καταγγέλλων
                                                   Δημ. Αντωνίου

 ΔΕΥΑΧ, Νεοφύτου 69, Χαλκίδα ΤΚ 34132
ΑΦΜ: 997 59 24 78
Πρόεδρος, ΠΑΓΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Αντιπρόεδρος, ΚΕΡΑΤΣΑΣ ΜΙΧΑΗΛ
Αναπληρωτής, ΨΥΧΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αναπληρωτής, ΓΕΩΡΓΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Αναπληρωτής, ΜΑΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Αναπληρωτής, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Αναπληρωτής, ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Αναπληρωτής, ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Αναπληρωτής, ΒΑΛΑΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Αναπληρωτής, ΠΑΡΙΣ ΑΝΕΣΤΗΣ
Αναπληρωτής, ΣΕΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Μέλος, ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Μέλος, ΤΖΑΦΕΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μέλος, ΣΙΜΙΤΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Μέλος, ΚΟΥΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Μέλος, ΒΑΚΑ ΕΛΕΝΗ
Μέλος, ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Μέλος, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ

Δήμος Χαλκιδέων
 Τμήμα Υπηρεσιών:
Ληλαντίων & Μεγασθένους
341 00 Χαλκίδακιδέων




• Δημοσιεύθηκε από : Δημήτριος Αντωνίου
Πέμπτη, 21 Απριλίου 2016 - 8:02 μ.μ.
Διαδώστε το Άρθρο...