Back to Top
Τηλ. επικοινωνίας : 22210.62743 | Email: el.politias@cyta.gr
Σάββατο, 21 Μαρτίου 2015




Ι) Κε Πρωθυπουργέ Αλέξη. Τσίπρα. Σε στηρίζω γιατί είσαι ηθικός, τίμιος και καθαρός. Και τραγικά μόνος. Στηρίζω μόνο εσένα.
Δυστυχώς -αναγνωρίζουμε- ότι αναγκάζεσαι να περιστοιχίζεσαι από ανινάνους, ιδιοτελείς, αρρωστημένα αλαζόνες κι αμφιβόλου ηθικής, οι οποίοι όχι μόνο δεν σε βοηθούν, αλλά με την ανικανότητά των υπονομεύουν το έργο σου.
Ο κόσμος το διαισθάνεται αυτό κι είναι δίπλα σου, έτοιμος να συγχωρήσει πολλά και να ξεχάσει και την αρχική του απογοήτευση (όπως κι εγώ) από τις μεγάλες προσδοκίες κι ελπίδες που είχαμε στηρίξει πάνω σου, διότι πιστεύουμε πλέον ότι θα κάνεις ότι μπορείς για να τις εκλπηρώσεις.
Γι αυτό, να αισθάνεσαι δυνατός με τον λαό δίπλα σου και να μην διστάζεις να του λές την αλήθεια όσο σκληρή και δυσάρεστη κι αν είναι.



Και σου ζητώ συγνώμην για τις σκληρές κουβέντες που είπα για σένα, αλλά είχα στηρίξει πολλά πάνω σου-και το ξέρεις. Αυτό που δεν είχα-παραδέχομαι αδίκως- είναι λίγη υπομονή εκ χαρακτήρος.
Τώρα όμως, ψυχραιμότερα, αναθεωρώ την κριτική μου και ζητώ συγνώμην για τις οξείς εκφράσεις μου εναντίον σου, που ήταν αποτέλεσμα μόνο της μεγάλης μου πίστης σε εσένα, η οποία όμως τώρα, μεγάλωσε και θεμελειώθηκε περισσότερο εκτιμώντας τον μέχρι τώρα αγώνα σου κι αντιλαμβανόμενος τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζεις τραγικά εντελώς μόνος σου.

Τώρα όμως στέκομαι δίπλα σου γεμάτος πίστη ότι θα θυσιαστείς για να εκπληρώσεις τα όνειρα του λαού που έχει στηρίξει πάνω σου...και η Ιστορία ομοίως.
Θέλω όμως να διευκρινίσω ότι στηρίζω μόνο εσένα προσωπικά κι όχι αυτούς που σε περιστοιχίζουν από τα λάθη των. Κι ελπίζω γρήγορα να απαλλαγείς απ` αυτούς.

Τέλος, σε ενημερώνω ότι τελειώνω το τελευταίο -υπό έκδοση-βιβλίο μου-με το κεφάλαιο "Σύριζα, Η Ελπίδα Έρχεται" με ένα φωτογραφικό άλμπουμ φωτογραφιών από τις πρώτες σου στιγμές ως Πρωθυπουργού της Χώρας.

Και είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις τα πάντα για το δίκιο του λαού στο πλαίσιο της προ εβδομάδων επιστολής μου για τις δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί μετά από μηνύσεις μου εναντίον των τραπεζών σχετικά με την ανακεφαλαιοποίησή των και τα κόκκινα δάνεια, την πώληση της ΑΤΕ στην Πειραιώς και για τον μοντέλο της νέας αναπτυξιακής τράπεζας που έχω εκπονήσει.


ΙΙ) Νερό κι Αλάτι. Ομοψυχία στον Πόλεμο τους Έθνους, Όροι: Ειλικρίνεια, Εθνική Κυριαρχία και Τιμιότητα. Τα ίδια ισχύουν και για τον Καμμένο ! Και μετά την Νίκη...βλέπουμε. Είμαστε σε κρίσιμη Εθνική Ιστορική Στιγμή. Η εικόνα του Πρωθ/ργού,εξουθενωμένου και Μόνου στις Βρυξέλλες με συγκλόνισε, αντιλαμβανόμενος πόσο μόνος είναι από ικανούς ανθρώπους. Από την άλλη, οι υπερβολές του Καμμένου (για τις οποίες του επιτίθεμαι), αντιλαμβάνομαι ότι είναι το σημαντικότερο όπλο του για να πολεμήσει κι αυτός άλλου είδους εχθρούς για την πολιτική του ύπαρξη και τα καταφέρνει θαυμαστά. Κι αυτό του τα αναγνωρίζω, γιατί το όπλο της "υπερβολής" για να ακουστώ στον "μικρόκοσμό" μου το χρησιμοποιώ κι εγώ συνειδητή στις πράξεις και τους λόγους μου. Φυσικά, η ανακωχή που προσφέρω "υπό τους παραπάνω όρους", διατηρώ το δικαίωμα μονομερούς καταγγελίας της, όποτε το κρίνω (έστω και εσφαλμένα). Και φυσικά δεν θα αποποιηθώ ποτέ το δικαίωμα κριτικής των και του χιούμορ εναντίον των!

Δημ. Αντωνίου


• Δημοσιεύθηκε από : Δημήτριος Αντωνίου
Σάββατο, 21 Μαρτίου 2015 - 5:42 μ.μ.
Διαδώστε το Άρθρο...