Back to Top
Τηλ. επικοινωνίας : 22210.62743 | Email: el.politias@cyta.gr
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014




Ι. ΣΑΚΚΑΣ και Γ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ: ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ. Τα έχουν αισχρά κλέψει από εμένα. ΣΑΣ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΙΣΧΡΑ…οι αγωγές που καταθέτουν είναι αβάσιμες, ελλιπείς και λανθασμένες. 
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΚΛΕΦΤΕΣ…Ι. Σακκά, Γ. Κατρούγκαλο (ευρωβουλευτής Σύριζα και Καθηγητής. Ευ. Αμ., δικηγόρο Αθηνών κλπ).
Την μελέτη για την Ανακεφαλαιοποίηση των Τραπεζών και τα Κόκκινα Δάνεια το Δημοσίευσα πρώτος εγώ τν 02-12-2012 στο blog μουwww.zoidosia.blogspot.com. Την κατέθεσα ως αναφορά στην Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα και στο Υπουργείο Οικονομικών (Γ. Στουρνάρα) τον Μάρτιο του 2013 ο οποίος-κάνοντας τον ανήξερο-παρήγγειλε έρευνα από την ΤτΕ, ΣΔΟΕ και Εισαγγελέα τον Ιούλιο του 2013.. Τον Νοέμβριο του 2013 έδωσα με συνέντευξη για το θέμα αυτό στον σταθμό Άστρα της Λάρισας κι έτσι το θέμα έγινε ευρέως γνωστό μέσα από μια τεράστια διάδοση που του έδωσα δια μέσου του διαδικτύου, συνεντεύξεων σε κανάλια, ρ/φ σταθμούς, εφημερίδες κλπ. Και μετά…άρχισε η ανήθικη εκμετάλλευσή και από τους δικηγόρους και από τηλεοπτικούς βιβλιοπώλες κλπ., οι οποίοι παρουσίαζαν την μελέτη –έστω και σιωπηρά-ως δική των και την πουλούσαν στους απελπισμένους.


Η πιο αισχρή κι ανήθικη όμως λογοκλοπή και εκμετάλλευσή του έγινε από τον πιο ανάξιο εισαγγελέα τον Ι. Σακκά μαζί με τον Καθηγητή ! Γ. Κατρούγκαλο (ευρωβουλευτή) του Σύριζα) οι οποίοι παρουσιάζουν, μετά τις παραπάνω δημοσιεύσεις και την δημοσιότητα που πήρε το θέμα, σε δανειολήπτες την μελέτη αυτή ως δική των και εκμεταλλεύονται αισχρά προς όφελός των τον δικό μου κόπο, μόχθο και πνευματική περιουσία. Και δεν είναι μόνο αυτό. Το σπουδαιότερο είναι ότι η μελέτη αυτή όπως την έχω δημοσιεύσει δεν μπορεί να κατατεθεί βάσιμα στα δικαστήρια διότι ΔΕΝ είναι πλήρης και χρειάζεται διόρθωση και συμπλήρωση. Η ΠΛΗΡΗΣ μελέτη χρειάζεται και Λογιστική μελέτη, δηλ. μελέτη όλων των Ισολογισμών των 4 τραπεζών και τεκμηρίωση των κεφαλαίων της ανακεφαλαιοποίησης,...αν δεν υπάρχει η Λογιστική Μελέτη η μελέτη αυτή είναι άχρηστη δικαστικά. Την ΠΛΗΡΗ μελέτη μου με την Λογιστική Μελέτη δεν την έχω δημοσιεύσει πουθενά, την ολοκλήρωσα πρόσφατα τον Ιούνιο του 2014 και την δίνω μόνο σε δικηγόρους με δύο όρους: 1) να την καταθέτουν και δωρεάν όταν ο δανειολήπτης δεν έχει χρήματα και 2) να την καταθέτουν στα δικαστήρια μόνο με την δική μου υπογραφή…κι έτσι γίνεται από έναν δικηγόρο που έχουμε στο κόμμα μας. Τώρα οι ανήθικοι λογοκλέφτες Ι. Σακκάς, Γ. Κατρούγκαλος, χρησιμοποιώντας ως «αχυράνθρωπο» μια νεαρή δικηγόρο από την Αθήνα (δεν θα πώ το όνομά της γιατί την έχω γνωρίσει…), γυρίζουν ξεδιάντροπα τις τηλεοράσεις και προβάλλουν την μελέτη και την "ανακάλυψη" αυτή, ανοιχτά και πρόστυχα, ως δική των !, εισπράττουν χρήματα από φουκαράδες και το καταθέτουν στα δικαστήρια χωρίς καμία ελπίδα επιτυχίας για τους λόγους που προείπα. Κι όχι μόνο αυτό. Επειδή δεν έχουν ιδέα από οικονομικά και δεν καταλαβαίνουν την μελέτη μου, την καταθέτουν, όχι μόνο ελλειπή, αλλά και παραποιημένη ! Και γνωρίζουν ότι η μελέτη αυτή δεν έχει καμία τύχη στα δικαστήρια όπως την καταθέτουν, αλλά το κάνουν μόνο και μόνο για να αισχορκερδίσουν σε βάρος των τραγικών ελλήνων. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΛΟΓΟΚΛΕΦΤΕΣ.

1) http://zoidosia.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html (ιδού το πρωτότυπο της μελέτης μου)
https://www.youtube.com/watch?v=49_Fe5mkZe4
2) Η Συνέντευξή μου την 25-11-2014 στον σταθμό Άστρα της Λάρισας όπου αποκάλυψα το θέμα

3)http://www.inewsgr.com/0/o-t-eisangeleas-i-sakkas-epitithetai-stis-trapezes-kai-sygkekrimenous-dikastes.htm (το video του λογοκλέφτη Ι. Σακκά)
4) https://www.youtube.com/watch?v=BpzhzZK7RR4 (το video του λογοκλέφτη Ι. Σακκά)
5)http://seisaxthia.wordpress.com/tag/ιωάννης-σακκάς/
(το video του λογοκλέφτη Ι. Σακκά)
6) http://kapagriniou.wordpress.com/2014/02/11/κατρουγκαλοσ-σακκασ-και-ευα-μπαζη-στο/ το Video του Λογοκλέφτη Γ. Κατρούγκαλου

Σημ. Η μελέτη αυτή, ολοκληρωμένη και βάσιμη έχει κατατεθεί σε δικαστήρια, από τον δικηγόρο του κόμματός μας –με τους παραπάνω όρους-και με εμένα μάρτυρα και περιμένουμε αποφάσεις που θα είναι σίγουρα θετικές…να το θυμάστε.

Δημ. Αντωνίου, ιατρός, Πρόεδρος της ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ



"ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΜΕ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ": Συμβουλή φίλου μου: 

"Aνθρωπε Αντωνιου καλησπερα, εχουμε μιλησει τηλεφωνικα, ειμαι απο Αρτα.
Παρακολουθω συνεχως και συνεπως τα post που ανεβαζεις με ενδιαφερον και ελπιδα οτι θα γινουμε αρκετοι οσοι αποφασιζουμε να πιστεψουμε στις δυναμεις μας και να απαλαγουμε μια και καλη απο πολλα ανουσια πραγματα που κουβαλαμε τα τελευταια χρονια. Εχω μια παρατηρηση να κανω γιατι τον τελευταιο καιρο πεφτεις στο λακο με τα γουρουνια για να τα πολεμισεις. Μην ξεχνας οτι για τα γουρουνια οταν κυλιουνται στις λασπες ειναι γι αυτα ευχαριστηση κ το απολαμβανουν. Δεν εχεις να αποδειξεις τιποτα και σε κανεναν για το ποιον σου και τις πραξεις σου. Οποιος σε γνωριζει ξερει. ΥΓ δεν εχω κατι εναντιον των ζωων γουρουνιων και των συνηθειων τους, αλλα οταν καποιοι τα παρουσιαζουν ως προτυπο τροπο ζωης και συμπεριφορας ας μεινουν αυτοι στις λασπες. Ευχαριστω για τη στηρηξη που βρηκα στις ιδεες σου και τη συμπαρασταση ενος συναγωνιστη":

ΑΠΑΝΤΗΣΗ από εμένα: Φίλε έχεις δήκιο, λασπώνουμαι, αλλά ΟΦΕΙΛΩ να τους αποκαλύψω στον κόσμο, διότι τα γουρούνια αυτά γίνονται επικίνδυνα όταν επιδιώκουν πολιτικά αξιώματα εξαπατώντας τον κόσμο. Τους πολεμάω όχι για ότι κάνουν εναντίον μου (δεν με πιάνει τίποτα εμένα και από κανέναν), αλλά για το ότι εξαπατάνε, υποτιμούν και προσβάλουν τον λαό, εκεμταλευόμενοι της τραγωδία του. Θα συνεχίσω, όσο αυτό επιβάλλει ο χαρακτήρας μου κι ας...λασπώνουμαι...ο λαός


















• Δημοσιεύθηκε από : Δημήτριος Αντωνίου
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014 - 5:27 μ.μ.
Διαδώστε το Άρθρο...